Warunki rezerwacji Regulamin

Prosimy o rozważne i przemyślane decyzje dotyczące terminu i długości pobytu! Termin rezerwacji jest wiążący Dokonanie rezerwacji telefonicznie lub drogą mailową  jest jednoznaczne z całkowitą akceptacją regulaminu.
W sezonie i okresie świąt lub długich weekendów minimalna długość pobytu uzgadniana jest z właścicielem poprzez kontakt telefoniczny lub mailowy.
Warunkiem rezerwacji jest dokonanie wpłaty zadatku w wysokości 40-50% w zależności od długości pobytu lub wg indywidualnego uzgodnienia.
W przypadku zmiany terminu rezerwacji lub całkowitej rezygnacji z pobytu z przyczyn niezależnych od pensjonatu Willa pod Reglami zadatek nie podlega zwrotowi.
Parking na terenie posesji jest przeznaczony tylko dla gości naszego obiektu. Parking jest bezpłatny oraz niestrzeżony. Nie ponosimy odpowiedzialności za pojazdy pozostawione na parkingu oraz rzeczy w nich znajdujące się.


PŁATNOŚĆ ZA POBYT I WSZELKIE FORMALNOŚCI MELDUNKOWE NASTĘPUJĄ W MOMENCIE PRZYJAZDU i WYDANIA KLUCZY.

Całkowita należność za pobyt oraz opłata klimatyczna pobierana jest w dniu przyjazdu wyliczona  zgodnie z ustalonym przez Państwa terminem rezerwacji. Z tytułu późniejszego przybycia lub wcześniejszego wyjazdu nie będą udzielane zniżki / zwroty). Płatność za pobyt wyłącznie gotówką. Nie akceptujemy płatności kartą.
Zakwaterowanie i wydanie kluczy do godziny 21.00 w razie późniejszego przyjazdu wymagane poinformowanie właściciela.
Jeśli klient nie przyjedzie do północy pierwszego dnia pobytu, a nie zgłosił opóźnienia, rezerwacja zostaje automatycznie anulowana.
Obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów oraz zakaz przebywania zwierząt.
Cisza nocna na terenie kompleksu obowiązuje w godz 22-6.00

 

ODPOWIEDZIALNOŚĆ

Klient jest odpowiedzialny za będące jego własnością przedmioty pozostawione w domku lub w pomieszczeniach ogólnodostępnych. Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności za przedmioty osobistego użytku, pozostawione przez gościa w pokoju.
Klient przyjmuje odpowiedzialność prawną i materialną za sposób użytkowania, musi przestrzegać przepisów obowiązujących w całym kompleksie a w szczególności przepisów przeciwpożarowych. Gość hotelowy ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia i zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych powstałe z jego winy. Wszelkie zniszczenia pokryte zostaną z pobranej kaucji Jeśli koszty naprawy przekraczają wysokość kaucji, klient zobligowany jest do pokrycia pozostałych kosztów.
Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach, domkach  grzałek, żelazek elektrycznych, świeczek i innych podobnych urządzeń nie stanowiących wyposażenia pokoju.